Waar kun je de plastic in-ear pieces van je oordopjes los halen?

Ik raak vaak de plastic kopjes van mijn in-ear oordopjes kwijt, dus vroeg ik me af waar ik een goede voorraad kan halen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (4)

Zelf haal ik bij de action meestal een setje van nog geen euro zitten 2 setjes dopjes bij de oortjes zelf bewaar ik meestal. Maar voor4 dopjes voor een euro kan je naar mijn mening weinig van zeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms zie ik ze los in een pakje van 5 stuks maar dan zijn ze best duur
Wat goedkoper is om gewoon bij de blokker ofso van die goedkopen in ear oordopjes kopen en daar die pieces vanaf halen dan heb je 6 stuks voor een euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vorig jaar Sony gemaild, hierin stond dat ik alle 6 oordopjes kwijt was geraakt.
En waar ik nieuwe kon krijgen.

Ik heb geen reactie gekregen, maar wel 1 week later 10! Nieuwe gekregen.

Dus dat is misschien ook een optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb laatst besteld op Losseoordopjes.nl, kon ze namelijk ook nergens vinden. Kreeg ze snel binnen!