Met welk programma kan ik via de webcam zelf een filmpje opnemen?

Ik wil een klein filmpje maken voor iemand om te laten zien hoe je iets zegt in gebarentaal. Maar met welk programma kan dat? Ik heb een webcam.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je kunt Windows movie maker gebruiken. Als je een computer met Windows hebt, staat het er gewoon op. Kun je leuke begintitels en eindtitels maken, leuke overgangen etc. Als je gewoon een filmpje maakt met je webcam, kun je die gewoon uploaden op movie maker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Dit was echt een goeie tip.
Het stond inderdaad al standaard op mijn computer en het was makkelijk te gebruiken (Ik ben namelijk nogal digibeet ;-))