Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Al iemend ervaring met een e-Reader?

Zoals bijvoorbeeld te vinden op kieskeurig?
http://www.kieskeurig.nl/e-reader/informatie

Wil er graag eentje aanschaffen. Maar ik vind maar 1 review.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goeie vraag die ik ga volgen want ik ben daar ook erg in geinteresseerd maar ik kan er inderdaad ook nog weinig over vinden. En ik ben bang dat ik toch mijn gezellige èchte boeken(kast) ga missen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik lees er op de genoemde site nuttige info over. Lijkt me ideaal. Geen zware boeken meer mee op vakantie. Tevens ben ik er inmiddels achter dat je voor ca €150,- een jaarabonnement kunt nemen op een krant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nog geen ervaring hiermee. Lijkt me wel ideaal inderdaad. Ik zou persoonlijk liever gaan voor een reader in kleur die mbv wifi kan internetten en ondersteuning heeft voor cbr-bestanden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
stolidus kun je dan niet beter zo'n smartphone nemen?
Daar kun je ook e-books op zetten. Heb je natuurlijk wel een kleiner scherm, maar kun je wel internetten e.d.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik vind de e-reader prettig in het gebruik, hoogst efficiënt als je op reis moet. Handig ipv het meenemen van een hele stapel boek.
Maar het down-loaden van het boek wat ik wilde hebben zorgde even voor oponthoud, maar uiteindelijk werkte het.
Er zijn aardig wat websites waar je een gratis boek kunt dl.
Ook Bol begint er nu mee.
Ik gebruik de cybook deluxe. Ik vind hem nog wel erg duur, zou het zelf niet gekocht hebben, maar kreeg hem kado!
Het licht prettig in de hand,maar toch is het wennen zo te lezen, mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar een echt boek!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden