hoe moet je foto's op een klein digitaal fotolijstje zetten van tom tec?

ik heb een klein digitaal fotolijstje gekregen van tom tec.
al ik hem in de computer stop dan komt er op het schermpje te staan: usb update en daaronder usb charge. waar moet ik op klikken? wat moet ik daarna doen ik snap er helemaal niks van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit er geen handleiding bij?

Het beste antwoord

Zelf heb ik ook een digitaal fotolijstje maar dan niet van tom tec.
Dit moet eigenlijk ook wel werken.
Ga naar start
Mijn computer
Klik op minimaliseren
Klik op start
Klik op afbeeldingen
Selecteer de foto's
Kopier de fotos
Open het venster "mijn computer"
Klik met je rechter muisknop in het scherm.
Klik op plakken.

Als het goed is staan nu alle foto's erop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij geeft de computer niet aan dat het digitale lijstje is aangesloten. Wat nu?

Andere antwoorden (1)

USB update moet je doen gok ik, USB charge betekend opladen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er moeten foto's op