hoelang duurt het gemiddeld voordat mijn t-mobile abbo wordt geactiveerd?

Ik heb een bb abbo bij t-mobile afgesloten alleen het abbo is nog niet geativeerd, weten jullie hoelang dat gemiddeld omgeveer duurd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Als je hem met nummerbehoud heb gedaan van je oude abbo provider dan gaat de abbo pas in op de einddatum van je oude abbo . Als je een nieuw abbo hebt genomen zonder nummerbehoud dan zou die direct in moeten gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het goed is krijg je daar een mailtje over. Eigenlijk altijd binnen 1 week
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt er vanaf wat je hiervoor had:
Prepaid of een ander abonnement.

Heb je prepaid en stap je over op een abonnement dan gaat deze vrijwel direct in. Neem je je nummer mee van een andere aanbieder dan moet T-mobile een aanvraag doen om je nummer over te nemen. Dit kan een paar dagen in beslag nemen.

Heb je een abonnement bij een andere aanbieder dan zul je je oude contract uit moeten zitten. Over het algemeen kun je 3 maanden van tevoren je nieuwe abonnement aanvragen. De resterende 3 maanden zit je dan nog bij je oude aanbieder. T-mobile regelt vervolgens de overname van je telefoonnummer en vanaf het moment dat je oude contract afloopt, start dan je nieuwe contract.

Neem je een geheel nieuw nummer, dan is dit over het algemeen een kwestie van minuten.

Veel plezier met je nieuwe abonnement en je toestel (of Sim-Only).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de reactie, maar ik heb de zelfde provider maar ga van prepaid naar abbo met nummerbehoud. Ik wacht nu al 2 dagen, is dit normaal of moet ik even bllen?