gloeispiraaltjes werken plotseling niet meer na vervanging van de lichtspoel, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

mogelijk is bij het vervangen van de lichtspoel de voeding van de gloeispiraaltjes geraakt en zit die nu los of maakt geen goed contact ergens. Of er ligt een zekering uit of maakt geen goed contact meer. dat komt soms ook door de vochtige omstandigheden, het is een nat jaargetijde momenteel. Even het systeem nalopen waar de onderbreking zit, soms is ook het contactslot niet optimaal meer. de gloeispiraaltjes kunnen ook vervuild zijn geraakt door slechte werking van de (oude?) lichtspoel.
Ik hoop dat je het snel kan oplossen in elk geval!

Toegevoegd na 3 minuten:
Het kan ook zijn dat je nieuwe lichtspoel een ander type is dan de oude daar kunnen gloeispiralen ook van defect raken.