welk merk diepvries kan staan in een ruimte waar de temperatuur tot nul graden kan komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

hoi Cuperus1,

in principe kan elke diepvrieskast of kist daar staan.
het verschil zit in het toegepaste koudemiddel.

vraag er naar bij de vakhandel, en de vulling kan worden vervangen. dit kan thuis gebeuren, is in een half uurtje gedaan.

Vraag ook om een nieuwe filterdroger. gewoonlijk krijg je die er wel bij, even opletten dus.

groeten, Dré