Wie weet er mooie fotolokaties (urbex) in Berlijn of een goede manier om ze te vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

wat een mooie foto locatie is hangt er helemaal vanaf wat je mooi vindt,en wat het doel is.ik zou reisgidsen en google gebruiken om me te orienteren en natuurlijk ook de plaatselijke vvv.
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Urbex is urban exploring, meestal vervallen en verlaten gebouwen.
niko
12 jaar geleden
dan zou ik zeggen "EXPLORE".
Unter der Linden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze jongen (Jan Stel) weet alles van urban fotografie. Misschien staan er wat lokaties op zijn site:
http://www.pastglory.nl/

Of kan je hem een bericht sturen.