is het slim om black ops voor de wii te kopen op marktplaats? (2dehands)

of kan het niet omdat de missies al gedaan zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De voltooide missies worden op het apparaat opgeslagen, niet op de cd. Je kan het dus gerust kopen, maar let erop dat er niet al te veel krassen op zitten ... (ga er dus even langs in plaats het te laten verzenden).

Overigens, als ik jou was zou ik Black-ops niet kopen als je bekend bent met andere call of Duty's, mijn mening is dat deze namelijk veel minder is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee, op de wii is het moeilijk en ziet er lelijker uit dan op ps3