Wat moet je doen als ineens je app uitvalt??

Dat je weer terug op het beginscherm komt.....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Als het vaker voorkomt kun je proberen je ipad/iphone/ipod een keer helemaal uit te zetten (dus het aan en uitknopje lang ingedrukt houden) en daarna weer aanzetten.

als het daarmee nog niet opgelost is dan is de app stuk gegaan met een laatste versie en zou je contact op moeten nemen met de ontwikkelaar van die app, mogelijk kunnen ze er iets aan doen zodat jij hem weer kunt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt bij een Ipod touch?
Dat betekent dat de app crasht. Als dit zich blijf herhalen kun je de app opnieuw installeren. Ook het herstellen van de ipod heeft zin. Als je een gejailbreakde ipod hebt kun je via het programmatje: Crash Reporter kijken waar het fout ging en dan kan je het oplossen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even de App helemaal verwijderen, vinger op App gedrukt houden en dan op kruisje tikken, daarna weer opnieuw installeren.
Ook een reset helpt wel eens, hou de Aan/Uitknop en de Homeknop tegelijk ingedrukt totdat het Apple logo in je scherm verschijnt