Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je een film op een iPod Nano 6G zetten?

ik heb een iPod Nano 6g en wil er graag een film op zetten maar ik wil hem absoluut niet jailbreaken. weet iemand hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
840

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Film op pc converteren naar bestand wat ipod kan afspelen. Dan naar itunes slepen en syncen met ipod. Klaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een iPod formaat film is dan kun je 'm gewoon in iTunes importeren en dan synchroniseren met je iPod.
Anders moet je eerst het filmpje converteren met http://www.handbrake.fr naar het iPod formaat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De film die je wilt eerst converteren naar MP4, hiervoor is diverse software (freeware) te krijgen.

Dan open je iTunes, selecteer je video's en sleep je je zojuist gemaakte MP4 er heen.. syncen en klaar... werkt goed :) heb RIO op de iPhone :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen idee hoe de vorige mensen aan hun antwoorden kwamen maar...
Ik heb ook een ipod nano 6 en daarop kan je helaas geen films bekijken (en erop zetten)
Kijk maar naar de bron en ga dan helemaal naar beneden, bij video staan er allemaal "nee"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding