Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe reset ik mijn iPod touch helemaal?

Mijn iPod is 21.510.110 min geblokkeerd. Al voor 2 maanden. Hoe? Ik had hem een paar maanden niet gebruikt, en toen ik hem weer aandeed, was hij 21 miljoen min. geblokkeerd. Mijn iPod was ook een x in het jaar 2120 en ik kon het niet meer terug doen naar 2011. Maar terug op mijn vraag; hoe reset je een iPod helemaal?

Toegevoegd na 8 uur:
Gelukt, dankjewel iedereen. :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

1) Verbind de iPod met de computer en start iTunes.
2) Hou nu de "Home" (ronde knopje) en "Sleep" (bovenste knopje) 20 seconde ingedrukt. Doe dit door beide knopjes tegelijkertijd ingedrukt te houden.
3) iTunes moet je nu een melding geven die zegt dat de iPod hersteld moet worden.
4) Herstel nu de iPod (je verliest wel alle data die op de iPod staat).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In iTunes, op je iPod klikken en dan 'herstellen'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje.
Heb je al eens een reset geprobeerd; hou de Aan/Uitknop en de Homeknop tegelijk ingedrukt totdat het Apple logo in je scherm verschijnt.
Als dat niet werkt moet je hem via je iTunes op je computer voor Herstellen kiezen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat heb ik geprobeerd. Lukte niet. ;) Dankjewel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je beide geprobeerd?
Zoja ga dan op je iPod naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (onderaan) > Wis alle inhoud en instellingen > Wis iPod.
Sluit 'm daarna aan op iTunes en update naar iOS 4.3.3
Kijk anders op het forum.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding