Mijn vriendin is GRATIS Adobe Photoshop aan het downloaden op een of andere site. Dit is illegaal, toch! Moet die site worden opgeheven?

De site is

http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-x-g-a-x-l/ADOBE%2BPHOTOSHOP.htm

Als ik jou was, zou ik het absoluut niet downloaden.
Want het is verdacht, voor de echte betaal je een paar honderd euro. Dit kan toch niet?!
http://www.adobe.com/downloads/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Het gaat om een 30 dagen proefversie. Dus nee, de site hoeft niet te worden opgeheven.
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het downloaden van software berust in Nederland op copyrightschending. Dit geldt niet voor films en muziek. Dus als dit een volledige versie zou zijn van Adobe Photoshop, dan zou het illegaal zijn.

Echter, het gaat om een testversie van 30 dagen. En ook nog eens een hele oude versie (Versie CS2, we zitten inmiddels op CS5.5).

Daarnaast vraag ik me af waar je je druk om maakt. Iedereen doet dit en waarom zou je een site 'willen opheffen' ? Eén site weg en 3 komen ervoor terug.