Htc sensation loopt vaak vast, hoe kan ik dit verhelpen?

Mijn htc sensation crasht geregeld, het gebeurt meestal als ik met een applicatie bezig ben, maar soms ook als hij op standby staat.
Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit probleem hebben, of dat iemand weet wat ik er aan kan doen.
Ik heb wel gewoon de nieuwste software erop enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

U kunt het Time Out scherm eens op de maximale tijd zetten ( Menu >> Beeld) Er waren al vrij snel systeemsoftware updates voor dit toestel bekend ,las ik ergens.
Menu >>Over de telefoon . Proberen kan nooit geen kwaad,want met de HTC Desire Z is het toestel razend snel geworden ná een update ,hier bij een van de jongens.Verder kan het geen kwaad om zoveel mogelijk app 's op een sd-kaartje te zetten met App 2 SD Free.

Groet:Zoekertje