Kan je een USB-hub op een USB/iPhone oplader aansluiten om 2 (of meer) telefoons op te laden? Of trekt ie dat niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Ja hoor dat trekt hij wel ik gebruik in de auto een oplader te gelijk voor iPhone en voor de TomTom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trekt die prima! bij rond de 5 apparaten zal die het waarschijnlijk niet meer doen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat moet kunnen afhankelijk van enkele factoren

De Usb-hub is niet ook met een pc verbonden,waar de overige vrije usb poortjes "bezet " worden door bijvoorbeeld de printer + een webcam. Als daar dan 2 mobieltjes nog in de andere 2 poortjes worden opgeladen...kán het problemen opleveren.
Als de usb-hub NIET met de pc is verbonden ,maar rechtstreeks in een stopcontact is er zeker geen probleem.

Groet:Zoekertje