Kan iemand op skype je zien met een iPhone 3GS?

Je hebt toch zon cameraatje aan de voorkant van je iPhone, als je de Skypeapp download, kun je dan skypen dat mensen je kunnen zien en dat jij hun kunt zien?

Alvast bedankt;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry! Ik geef hetzelfde antwoord als iemand anders! ;) niet goed gelezen.....

Antwoorden (5)

Ja, dat kan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan. Je moet elkaar dan eerst toevoegen en daarna via Skype opbellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is mogelijk. In een Skype-gesprek via je iPhone kun je de voor- of achtercamera aanzetten, bij een iPhone 3GS dus alleen de achterste, dit is gewoon mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet de voorste..? Dat is heel vervelend, dan zie je jezelf niet en dat persoon waar je mee praat niet :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een iPhone 3GS heeft nou eenmaal geen camera voor, dus wordt dan moeilijk aanzetten hè :-P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He?? Heeft ie dat niet??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een iPhone 4 heeft een camera voor en achter, een iPhone 3GS heeft slechts een camera achter. Door de camera van je 3GS dan te draaien kun je 'm gewoon op je richten en dan ziet diegene je ook gewoon, ook al is het dit wel wat onhandiger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha hoe kan je m draaien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon je iPhone omdraaien :-P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omg
Met een iPhone 3GS kan het niet, die heeft geen camera'tje aan de voorkant...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien je maar 1 camera hebt, moet je jezelf filmen zodat de ander je kan zien: je kunt jezelf dan niet zien. Of je kunt de ander bekijken tijdens het praten maar dan kun jij jezelf niet opnemen (en de ander je dus niet zien). Het is maar net welke jij wilt. Ik doe meestal afwisselen! :-)
Bronnen: