Ik wil graag mijn scanner installeren, het is een Epson Stylus DX8400, maar ik kan de juiste driver niet vinden op het internet, wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

even googelen gaf mij onderstaand resultaat:

http://esupport.epson-europe.com/ProductHome.aspx?lng=nl-BE&data=0ccCGROWIYO86Z+CzuB7wVaJw44WJZFz5wDkufXqbOcU003D&tc=6

Driver 6.52 gaat tot en met W7 64 bit

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, die had ik dus net ook al, maar die werkte niet.. Maar toch bedankt voor je antwoord. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke melding krijg je dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets van, dat ie het driverpakket niet kan installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En welke Windows versie heb je? Wellicht dat je de exacte foutmelding hier kan plaatsen (via link naar een screendump)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik windows 2000. Ik heb 'm net geprobeerd te verwijderen. Ik ga het nog even opnieuw proberen.
Ik kan alleen geen printscreen maken, omdat ik op een heel ander soort toetsenbord typ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaar!. de eerder genoemde driver is vanaf XP en hoger. Heb je de driver scan 3/2b al geprobeerd? Deze loopt vanaf Windows 98
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het gelukt! Heel erg bedankt! ^^