Weet iemand een laserpen onder de tien euro?

Weet iemand een degelijk ding voor een acceptabele prijs (denken aan kenmerken zoals felheid kwaliteit bereik)

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Die groene betellen via eBay voor 5-20 euro 2 km afstand bereik heel mooi.

Die rode 50-100 meter afstand iets slechter dus , minder fel en kun je voor misschien wel 1 à 2 euro op eBay kopen of op de kermis winnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 km bereik? Dan is ie geheid verboden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat denken jullie vam deze ? En hoeveel kwh is dit?
http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B003SOZHRG/ref=mp_s_a_1?qid=1307138272&sr=8-1
Google maar ff Deal-Extreme
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de action voor 5 euro met waterpas.
ik heb hem zelf en schijnt erg ver.