als ik een app heb gedownload op mn ipod, komt er een grijs appje te staan met "wachten..." eronder. en na een uur verandert er niks..

ik heb mijn ipod al hersteld en opnieuw opgestart. hoe haal ik ze weg of installeer ik ze gewoon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het kan zijn dat het bestand te groot is. Als je wifi hebt gaat het meestal wat sneller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook gehad tien ik een nieuwe update deed op me pc is het over gegaan ik had dit! (zie foto)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik nu ook! Misschien dat de AppStore een beetje de weg kwijt is en dit zich herstelt...

Toegevoegd na 32 minuten:
De App Store lijkt momenteel problemen te hebben met inloggen en updaten/downloaden van apps. Melding: Verbinding met iTunes Store mislukt".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het vandaag weer even geprobeerd en het is gelukt. bedankt!
Kan gebeuren. Dan is er een foutje in het systeem. Je lost dit op door je telefoon opnieuw op te starten. Als het goed is, is app dan gedownload.