ik heb een blackberry en mijn scherm is beetje gekrast niet so diep met gewoon kleintjes, bestaat er een middel op die krasjes te verwijderen

Zo ja welke, wat is de prijs, en waar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Bij bijvoorbeeld Belcompany kun je een tube kopen met een spulletje erin waarmee je de krasjes weg kunt wrijven. Tandpasta helpt ook, je krijgt een polijsteffect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klinkt mij ook vrij ongeloofwaardig in de oren ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is echt waar. Je zou het kunnen uitproberen op de glimmende kant van een cd/dvd als je het niet vertrouwd.
Dat kans met Displex en dat kost €5,99
Je kunt het echter niet gebruiken op een touchscreen.
Hier kun je het bestellen http://www.displex.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook niet op een TFT scherm zeggen ze op de site, maar wat is een TFT scherm? :$
Ik heb een Blackberry Bold 9700 maar geen idee wat voor scherm die heeft...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op je bold zit een LCD scherm wat eigenlijk ook TFT is. Het glas wat er op zit is echter wel harder en dikker dan bv een lcd computer scherm. Op de bold kun je dit middel prima gebruiken volgens deze site http://shop.smartphoneworld.nl/index/p/30/id/2340/gid/17/blackberry-bold-9700-cleaning.html al is hij op deze site 2 keer zo duur als de site die ik in mijn antwoord gaf.
Ik zou het krasje laten zitten en er een beschermfolie overheen doen.
Dat doe ik tegenwoordig al vanaf het begin en kan daarmee onmogelijk krasjes maken.