Als ik een vriend een Apps cadeau geef, heb ik die apps dan zelf ook ? En hoe werkt dat ?

Ik wil een vriend van mij een betaalde App van 79 cent cadeau doen, maar hoe werkt dat dan ? Hoe krijgt hij die App dan ? Heb ik hem zelf ook ? Staat hij dan op zijn AppleID ?

Toegevoegd na 1 dag:
Werkt dit nou echt zo ??

Toegevoegd na 2 dagen:
HOE WERKT DIT NOU DAN ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een app schenkt krijgt diegene een bericht met een promotiecode. Deze promotiecode kan hij invoeren en vervolgens de bijbehorende app gratis downloaden. Jij betaalt, hij krijgt. Hierdoor kan je het zelf dus niet (gratis) downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow, je bent echt stukken slimmer dan ik! Diep respect jongeman, diep respect...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, als dat zo is, is dat wel handig, thx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@krekatos misschien was mijn reactie een beetje bot, maar dan hoef je niet meteen zo sinisch te doen hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt dit nou echt zo??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
compensatie plus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met Compensatie plus ?