Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dit ding zelf is een Ipod/iphone docking station.

Let wel dat elke iphone/ipod versie een eigen docking station hebben.

Dus een iphone 3GS pas niet in een iphone 3G, maar de 4G past toevallig weer wel in de 3G dock.

Als je er een koopt koop dan een docking station voor jouw versie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De 3GS is in uiterlijk exact gelijk aan de 3G. Als we het heel letterlijk gaan nemen: Bij de 3GS is het woord 'iPhone' op de achterkant in het zilver geschreven, bij de 3G is dit grijsachtig. De iPhone 4 past absoluut niet in een dock van een 3G(S), daar baalde ik van want een dock is niet heel goedkoop in verhouding met wat het doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf hier de 3G en 3GS dock. Mijn 3GS (nu van mn vriendin) is iets dikker dan de 3G en past niet in de 3G dock. Maar mijn iphone 4 past wel in de 3G. Heb verder alle iphones vanaf de 2G hier liggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.gsmarena.com/apple_iphone_3g-2424.php http://www.gsmarena.com/apple_iphone_3gs-2826.php Voila, onder dimensions zul je zien dat hij exact gelijk is. Op de kleur van de tekst achterop na, zijn er alleen innerlijke verschillen tussen de 2 iPhone's. Vanaf de iPhone 3G heb ik alle iPhones gehad, heb nu alleen nog een iPhone 4 en die past niet in het dock van m'n 3G en 3GS. Dat dock staat nu een beetje zielig te zijn in een kast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Excuus het is de 2G dock die past wel op de 4G.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, dat maakt het al iets logischer. Dat was een redelijk vierkant model, dat is de iPhone 4 ook.

Andere antwoorden (2)

Dat is een iPod Dock Connector

Toegevoegd na 4 minuten:
Deze is volgens mij voor een iPhone.
(Lees meer...)
bamibal
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De connector is de aansluiting zelf, maar verder een prima antwoord! +je
Het is zoals gezegd een iPhone dock.

Je kunt ermee je iPhone rechtop op je bureau zetten als je hem oplaadt of synchroniseert. Het makkelijke is dat je dan het scherm nog kunt gebruiken, terwijl je achter je computer zit. Daarnaast staat het gewoon erg mooi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing