Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet mijn Wi-Fi het niet meer op de Samsung Chat 335

Ik had op mijn mobiel de Wi-Fi even uitgeschakeld, en als ik hem nu weer aan wil doen krijg ik een lijstje met netwerken, als ik dan op mijn eigen netwerk druk, komt er wel 'Verbinden' te staan, maar gebeurt er verder niks en op een gegeven moment gaat het weg. Weet iemand hoe ik weer normaal mijn Wi-Fi kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Dat had ik ook gehad dan moet je de fabrieksinstellingen terugzetten wel eerst je gegevens op sd kaart/ computer zetten
Sucses ermee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik een Samsung Chat 335 zou hebben,ging ik onmiddellijk de Superbox app ophalen en installeren. Dit staat niet zomaar al heel lang als de beste "productiviteit app " hoog genoteerd. Bekijkt U de mogelijkheden eens en constateer dat dit probleem niet meer gebeurt met deze app ( Gratis)

http://www.appbrain.com/app/super-box-10-tools-in-1-app/net.lepeng.superboxss

Groet:Zoekertje

(TIP: Click op afbeelding om te vergroten )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing