hoe kan ik de liedjes van mijn ipod synchroniseren in mijn itunes bibliotheek?

ik he een lege itunes bibliotheek en alle nummers staan op mijn ipod... hoe krijg ik die nummers van mijn ipod gekopieerd naar mijn itunes bibliotheek? mvg marijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is een progrmmaatje genAamd. Pod to pc moet je maar even googlen, kun je zo makkelijk selecteren wat je op je pc wilt zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moet toch ook wel gewoon via itunes kunnen??? ik wil geen rare dingen downloaden!
toch bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee kan niet via itunes, maar dit werkt prima