moet je persee blackberry internet hebben om te pingen? en is 1000 mb internet veel om het de hele dag aan telaten staan ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ja je moet bis hebben anders is je blackberry niet geregistreert blackberry en kun je niet pingen en ook veel apps doen het dan niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt gewoon pingen zonder abonnement, moet je wel op een draadloze verbinding zitten, zoals je wifi die je mogelijk thuis wel hebt.

Maar een Blackberry zonder internet abonnement beperkt je erg in de bb functionaliteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar je moet wel een keer je bb verbonden hebben met bis