Mijn iPod gaat niet meer aan.

Het liep zo eerst deed mijn touchscreen het niet meer even later kreeg ik wit scherm daarna viel die uit en sindsdien reageert die nergens meer op wat moet ik doen:S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

dan moet je een 'harde reset' toepassen. houd de homebutton en de aan/uitknop tegelijkertijd ingedrukt voor zo'n 15 tot 20 seconden, en dan start je ipod opnieuw op.

wellicht is het nodig om via je computer de software te herstellen en opnieuw te installeren. (aangeraden bij deze problemen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ werkte bij mij ook prima toen hij op zwart ging! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms moet je wel een minuut op deze manier handelen.
Goeie tip overgens