een lader is een lader als de batterij past dan laadt ie ongeacht merk lader
volt is volt en amp is amp
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies!
Thuis heb ik een lader waar je kunt schakelen tussen NIMH en NI-CD Accu's. Maar dat is meer voor de snellaadfunctie. Aangezien de NIMH een hoger vermogen mogen hebben(NIMH 11.2 VA, NI-CD 5,6VA voor 4 AA accu's).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BTW. Als de stroom lager is dan de accu is, duurt het laden alleen wat langer.

Andere antwoorden (2)

Nee hoor kan prima mits de lader geschikt is voor dat type baterij (voltage en amperage)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@engelandvaarder; ALVORENS ZO ALWETEND TE REAGEREN !!
LEES DE VRAAG EENS GOED.
Er wordt gevraagd of OPLAADBARE Duracell batterijen kunnen worden opgeladen in een Hema lader. En dat kan heel goed!! (mits de lader geschikt is qua voltage en amperage)
Ja, dat kan zeker kwaad. "Duracell" batterijen kunnen NIET opgeladen worden.
NOOIT DOEN !!!