Hoeveel punten zit er op een club-nintendo kaart?

Ik heb het gekregen toen ik een WiiFitPlus kreeg van mijn verjaardag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
dat staat er toch op? zo'n code en dan daarbij hoeveel punten volgens mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik lig nu in bed.
Ik zal morgen even goed kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat er niet op.
Kimath
13 jaar geleden
ik zal het morgen eens aan mijn broer vragen, die heeft zo'n account.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je het al gevraagt?
Kimath
13 jaar geleden
vanochtend vergeten, ik ben straks om 18.00 uur thuis :P
Kimath
13 jaar geleden
je kunt het op de site niet zien, alleen welke producten je hebt geregistreerd :S

Het beste antwoord

Elke kaart heeft z'n eigen waarde als je een account hebt aangemaakt en het grijze balkje op de kaart doorkrast moet je m invullen op de site. Ff een voorbeeld qua kaarten, stel je hebt een wii game dan zit daar vaak ook zo'n kaartje in als je die code invoert dan krijg je bv 20 punten, voor een gameconsole krijg je bv 100 punten dus het verschilt per kaart. Je kan in sommige winkels wel van die kaarten met een vast bedrag kopen.