Blackberry kopen Zwartemarkt beverwijk

Is een blackberry kopen op de zwartemarkt in beverwijk veilig ( niet snel kapot gaat)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je moet de afweging maken tussen jouw risico en de prijs. Die BB is niet voor niks een stuk goedkoper dan in de winkel. Als je een BB koopt zonder garantie, en hij gaat snel kapot, zul je hem moeten laten repareren en dat kost je weer extra geld.

Als de handelaar zegt dat er wel garantie op zit, loop je het risico dat hij bedoelt dat er fabrieksgarantie is, en die is altijd moeilijk in werking te zetten als je niet kunt aantonen dat je de BB van een reguliere handelaar gekocht hebt.

Persoonlijk zou ik alleen een BB op de zwarte Markt kopen als ik iemand kende die daar goede ervaringen mee heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien wel veilig, maar als er iets gebeurd, kun je niet naar een winkel die hem opstuurt. Je hebt niets van een aankoopbewijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang die heel blijft is er niks aan de hand maar gaat hij wel stuk, dan ben je de pineut.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt natuurlijk aan de prijs, als je hem daar voor 50 euro kan kopen, kan er niet zoveel mee gebeuren .
maar als je bijna de volle prijs van 170/180 euro betaald zou ik het niet doen