Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie iemand hoe ik een video-bestand (wvm) beter in kwaliteit kan maken? In ieder geval lichter en eventueel scherper (al lijkt mij dat lastig).

Toegevoegd na 51 seconden:
wie = weet...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
831

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Moet je even de VLC Mediaplayer (gratis) downloaden. Daarmee kun je contrast, helderheid en kleur beïnvloeden. De scherpte helaas niet.

http://www.downloadvlc.nl/?ID=E-vlc-player-download&gclid=CJaglIeowacCFUku3godW39QSA
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je! Ik heb VLC. Maar zou je me kunnen vertellen hoe ik dat moet doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Extra in de bovenbalk, dan Effecten en Filters, dan Video effecten en dan vinkje bij beeld bijstellen. En nu zie ik dat je het beeld toch kunt verscherpen ! Wat een super progje is dat toch; kan de windows mediaplayer niet aan tippen
het scherper maken van beelden is niet mogelijk. je kunt ze immers alleen maar onscherper (kleiner) maken. het slechter maken van beeldkwaliteit is helaas niet omkeerbaar. contrast en helderheid kun je echter wel eenvoudig aanpassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt geen info toevoegen, net als bij een foto, als je de afmetingen kleiner maakt is het ietsje scherper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding