ik wil call of duty black ops kopen voor de wii maar wat voor controller moet ik dan hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat dat wel op de verpakking staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke dankje

Het beste antwoord

Call of Duty op de Wii is gewoon te spelen met de standaard Nintendo Wii remote en nunchuck. Je kunt een Wii Classic Controller Pro halen als je dat fijner vind spelen, maar het hoeft niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
afgebeeld op de afbeelding zijn de Wii Classic Controller (wit) en de Classic Controller Pro (zwart).
Plaatje bij antwoord
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor het goede antwoord!

Andere antwoorden (2)

Black Ops kun je op de wii spelen met de normale controller, dus remote+nunchuck.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan gewoon met je remote + nunchuk(let niet op de spelling)
maar het is ook leuk als je een geweer koopt

op deze link staat een foto en leuk verhaal

http://www.insidegamer.nl/hardware/wii/nieuws/29033/Peuter-ziet-pistool-aan-voor-Wii-Mote.html