Ik heb een koffiemachine cafebar 705 en ik wil de prijs veranderen van 25 naar 50 cent. Hoe moet dat?

Er zit een NRI betalingssysteem op. Ik denk dat dit systeem alleen geld telt en doorgeeft aan de koffiemachine. Als de koffiemachine 25 cent of meer heeft bereikt kun je een keuze maken. Dus ik denk dat ik het bij de cafebar 705 moet zoeken. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik denk gewoon verdubbelen

Toegevoegd na 1 minuut:
zoek het op op het internet op