hoeveel gebruik je gemiddeld met mobiel internet als...

ik heb een vraag. ik heb een laptop besteld en nu denk ik erover om mobiel internet aan te schaffen. maar ik heb geen idee hoeveel mb ik nodig heb per maand. ik ga voornamelijk op microsoft office en internet(facebook etc.). spelletjes spelen doe ik niet. hoeveel mb gebruik je dan per uur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

als je gewoon je email checked en op facebook enzo zit dan moet 1gb per maand wel genoeg zijn. maar hoeveel mb je per uur gebruikt ligt er maar net aan hoeveel sites je in dat uur bezoekt bijv:

13:00

facebook.com
hyves.nl
google.nl
goeievraag.nl

14:00

facebook

15:00

je zal nou het uur tussen 13:00 en 14:00 meer mb gebruikt hebben (als je net zoveel facebooked in elk uur)