Waarom is mijn iPod touch met camera altijd zo snel leeg?

Mijn iPod is altijd snel leeg, mijn vraag waarom dat zo snel is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het zelfde probleem

Antwoorden (6)

of het is zo dat je batterij lam is omdat deze te vaak is op geladen, of je hebt teveel programma draaien op de achter grond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien verstandig om bij http://www.apple.com/nl/support/ langs te gaan en dan naar batterij te gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je e muziek hebt opgezet dan sluit die hem niet af je sluit hem pas af als je de knop zo lang in houd dat je hem kan uitschakelen en dan de home knop indrukken ongeveer 7 seconden dan is het progamma afgesloten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paar tips om je batterij langer mee te laten gaan:
Zet wifi en bleutooth alleen aan wanneer nodig

Zet je helderheid zo laag mogelijk

Af en toe dubbelklikken op de homebutton om Programmas die je niet gebruikt af te sluiten

Download een app die je batterij op een betere manier kan opladen zodat het langer meegaat. Battery doctor bijvoorbeeld

Als je iPod nieuw is en na deze tips alsnog snel opgaat contact opnemen met Apple.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je je beeld minder helder doen. Dat bespaart batterij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat apple troep maakt.