Android onderdelen beveiligen?

Ik heb een HTC Legend die werkt met het besturingssysteem Android. Is er een applicatie op de Android markt waarmee ik bepaalde dingen van mijn mobiel als het ware kan ''locken'', oftewel beveiligen? Ik zou graag een wachtwoord op mijn berichten en op mijn gallerij (muziek, foto's etc) willen. Of is er de mogelijkheid om dit zelf in te stellen op de mobiel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kijk eens op sites als androidzoom.com of androlib. Op de onderstaande link heb ik een overzicht met de tag 'password sms' toegevoegd. In de programma's die dan verschijnen kun je het beste zelf uitzoeken wat je het lekkerst vind werken of wat het meest geschikt voor je is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je sms berichten wilt beveiligen dan kun je een ander sms programma downloaden.
Ziet er ook veel en veel mooier uit dan de standaard sms app 'berichten'. Kleuren enzo kun je naar eigen keuze aanpassen.
Het heet Handcent SMS en is gratis.
Bij instellingen kun je er een beveiliging op zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je dat niet instellen bij privacyinstellingen??