Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Android onderdelen beveiligen?

Ik heb een HTC Legend die werkt met het besturingssysteem Android. Is er een applicatie op de Android markt waarmee ik bepaalde dingen van mijn mobiel als het ware kan ''locken'', oftewel beveiligen? Ik zou graag een wachtwoord op mijn berichten en op mijn gallerij (muziek, foto's etc) willen. Of is er de mogelijkheid om dit zelf in te stellen op de mobiel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
665

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Kijk eens op sites als androidzoom.com of androlib. Op de onderstaande link heb ik een overzicht met de tag 'password sms' toegevoegd. In de programma's die dan verschijnen kun je het beste zelf uitzoeken wat je het lekkerst vind werken of wat het meest geschikt voor je is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je sms berichten wilt beveiligen dan kun je een ander sms programma downloaden.
Ziet er ook veel en veel mooier uit dan de standaard sms app 'berichten'. Kleuren enzo kun je naar eigen keuze aanpassen.
Het heet Handcent SMS en is gratis.
Bij instellingen kun je er een beveiliging op zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je dat niet instellen bij privacyinstellingen??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding