Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar haalt de Rabobank Random Reader zijn stroom vandaan?

Ik kan mee voorstellen dat dit uit een batterij komt, maar wij hebben er al jaren eentje en die doet het nog steeds even goed.

Ik ken een systeem dat stroom opwekt door de wrijving van de kaart (telkens er in en er uit schuiven bij gebruik). Geldt dit ook voor de Random Reader?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zit een batterij in, ik heb mijn 2e al. Als hij het niet meer doet kun je naar de Rabo gaan en krijg je gratis een nieuwe. Ze vervangen de batterij dus niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Niet dat ik dit als noodzakelijke vraag stelde, maar ik wilde het gewoon weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan hoor, de mijne deed het niet meer, ik ermee naar de Rabo, en daar vertelden ze dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt. Direct een nieuwe.

Andere antwoorden (2)

Er zit een ronde platte batterij in. Die batterij gaat lang mee. Als hij ermee stopt, en dat heeft mijn man gehad, ga je terug naar de bank, laat je pas zien en je krijgt een nieuwe. Als hij binnen het jaar kapot is door jou toedoen, moet je ervoor via je rekening betalen -aldus de bankmederwerker die ik heb getroffen-
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon een batterij, als je random reader leeg is kun je hem gewoon omruilen bij de rabobank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding