Mn Ipod staat geblokkeerd op een liedje. Ik heb al gelockt-unlockt,op alle knopjes gedrukt, oortjes uitgetrokken,en Itunes zegt dat hij beschadigd is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt het liedje in Itunes verwijderen en opnieuw synchroniseren.

Als dat niet helpt of lukt, kunt de Ipod via Itunes herstellen. Verwijder in Itunes eerst dat liedje wat problemen geeft. Sluit dan je Ipod aan en klik erop in Itunes, klik dan op de knop ''herstellen' om alle software en liedjes opnieuw op je ipod te zetten.
paulus811
13 jaar geleden
Hier is een 'soft-reset' misschien wel nodig:

Zet de unlock knop op unlock en druk tegelijkertijd de menu en de middelste knop in. Blijf deze ingedrukt houden totdat je de iPod opnieuw op ziet starten (ong. 8 seconden).

Op deze manier blijft alles op de iPod staan. Als het goed is, herkent iTunes hem nu wel weer.