Wat is een interessante scannerfrequentie?

Op welke frequentie is veel te horen, en is dus leuk om naar te luisteren?

Toegevoegd na 32 minuten:
Luchtvaart frequenties (militair+civiel) zijn bekent bij mij. Graag andere suggesties. Uiteraard zijn er veel frequenties te vinden op internet, maar op de meeste frequenties is niet veel te horen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

131.15 Mhz. Dan hoor je de landende vliegtuigen praten met de toren. Zo een ding als in je avatar.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, ik ben vergeten te vermelden dat ik de luchtvaartfrequenties die veel gebruikt worden bekent zijn bij mij. Ik zal dit direct vermelden bij de vraag! Toch bedankt voor de suggestie, want hier is inderdaad altijd wel iets op te horen ;)