Hoe verbind ik mijn iphone met mijn laptop?

wat ik bedoel is:
wat ik op de iphone te zien is dat je dat op het zelfde moment op mijn laptop zie.

Toegevoegd na 53 seconden:
Het maakt niet uit of het draadloos of met draad is.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als het geld kost zeg dan ook hoeveel geld het kost.

Toegevoegd na 4 minuten:
ik heb een iphone 2G

Toegevoegd na 23 uur:
reactie op domtic

dit is mijn vraag niet!

wat ik bedoel is:
wat ik op de iphone te zien is dat je dat op het zelfde moment op mijn laptop zie

Volgende keer in mijn omschrijving kijken!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken het niet, maar ben benieuwd in hoeverre je je iPhone als monitor kan gebruiken (net als het beeld van je iPhone op een PC/beamer te kunnen tonen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je beschrijving is op meerdere manieren op te vatten; zowel het beeld van je iPhone op je laptop als ook het beeld van laptop op je iPhone. Beeld van iPhone op je laptop zal eenvoudiger zijn, dan omgekeerd.

Het beste antwoord

Het schijnt dat je het beeld van je iPhone via een Dock op een externe monitor kan laten zien (nog niet geprobeerd), maar op je laptop tonen zal lastig worden (mede omdat je het scherm van een laptop niet/nauwelijks extern kan aansturen). Hooguit via video-in op je laptop en met de juiste softeware (?).

Ik blijf benieuwd naar mogelijke oplossingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met een usb kabel.

http://www.allekabels.nl/iPhone-2G/1678/1057301/USB-KABEL-OPLADER---WIT.html