is een asus laptop goed?

aangezien ik een laptop wil kopen, een goede heb gevonden en t bleek een asus te zijn. nou twijfel ik nogal omdat asus een merk is dat nog in de kinderschoenen staat...

Weet jij het antwoord?

/2500

Een tijdje geleden zag ik dat Asus kwa "probleemloosheid" als een van de beste scoorde. Nu zie ik Asus nergens meer in welke lijst dan ook :O Zelf heb ik een simpele (oudere) Asus laptop, x58c en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Het ziet en voelt degelijk aan, de toetsen laten niet los / voelen niet gammel aan, ook wordt hij niet belachelijk heet zoals ik bij Dell vaker heb gemerkt (de oudere modellen). Ook op internet is niet echt duidelijk te zien wat nu beter / minder is, maar het valt me wel op dat Asus niet vaak in de top 5 zit (maar wel vaak met de EEE pc, de minilaptop).

Voor zover ik weet is Asus een goed merk in tegenstelling tot Acer. Ik ga er binnenkort ook een kopen en heb mijn oog ook op een Asus laten vallen. Op deze site kun je merk en type intypen en dan kom je alles over de laptop van jouw keuze te weten. Succes!

Bronnen:
http://www.kieskeurig.nl/

Vage vraag. Hangt af welk model je op het oog hebt. Mijn Asus N61-JV-JX007V is een prima ding, en met de 325M Nvidia GPU kan hij uitstekend 3d spelletjes spelen, in de lagere resoluties ook van de laatste FPS games. Nadelen zijn dat er geen Blu-Ray speler op zit, en dat er geen optische poort op zit. En geen i7 CPU als je nog sneller wil. Kortom, hangt helemaal af van wat je wil...

Ik heb inmiddels drie laptops versleten en nu heb ik een ASUS. Ik wil nooit meer een andere. Met name de accu is heel goed. Verder heb ik het afgelopen jaar niet een keer een probleem gehad. Ik heb de K70IJ. Erg fijn toetsenbord omdat 'feel the cool comfort' bevat. Hij blijft altijd koel waardoor je handpalmen niet zo heet worden als je lang moet typen. Daarnaast is hij superstil.

The 10 Best Notebooks...... Volg de link voor Asus daarin!

Ik vind van wel... Ik heb er zelf ook een...

hoi QaA, ik heb een asus en een EEE pc en allebij zijn ze prima! technisch zit het wel goed, maar de vraag is, waarvoor wil je ze gebruiken? voor mijn gebruikspatroon voldoen ze uitstekend! PC staat voor Personal Computer, dus het is voor een ieder persoonlijk of het een goede machine is. daarom zijn er zoveel verschillen. op de techniek heb je meestal 2 jaar garantie. suc6 groeten, Dré

ben zelf erg blij met mij Asus netbook. Voldoet aan mijn verwachtingen, en daar gaat het om. Wat zijn je eisen/verwachtingen. De service van Asus is bijna ongeevenaard. Die van mij was gecrashed (in garantieperiode). Gemeld bij Asus en werd zeer snel OPGEHAALD en gerepareerd binnen 7 dagen TERUGGEBRACHT zonder welk probleem dan ook.

Asus is zeker een goede laptop, ik ben ook van plan een asus te komen;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100