Is samsung star beter of slechter dan samsung marvel ?

ik ga een gsm kopen maar weet niet welke.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind alle goedkope (`smartphones`) van samsung slecht, ook die van LG zijn slecht... mijn broertje heeft een LG cookie waarvan de batterij in 3 uur op gaat (muziek) mijn nokia 5230 hoef ik om de 2/3 weken op te laden (en ik luister 3/4 uur per dag naar de radio/muziek) doe mij maar een goedkope Nokia smartphone, die zijn veel veel beter (eigen ervaring)

Het beste antwoord

Ik heb zelf de star. Moet wel wennen aan de touchscreen, zeker met het zoeken naar nummers. Dat vliegt net iets te snel voorbij. Verder ben ik er tevreden over. Op kieskeurig scoort hij zeer goed. Maar ook de marvel, al heeft hij wel wat minder reviews. Kijk maar eens op de site en vergelijk ze beide. Kies vervolgens wat je het meest aanspreekt.