Weet iemand of dit apparaat (of iets soortgelijks) ergens te krijgen is?

Ik weet dat het van Philips is, het is een soort van horizontale gril en de pinnen aan de zijkant draaien rond. Het schijnt uit de jaren 70 te komen en toen te zijn geflopt ...

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor de duidelijkheid. In het midden zit een warmte element waardoor de kaas smelt over het eten dat daaronder aan de pin zit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Het is de Pilips HD 4151. Een spies grill of brochette grill.
Hij is al zeker 25 jaar geleden op de markt gekomen en is nu niet meer nieuw te koop. Hij wordt nog wel eens aangeboden op marktplaats ofzo.
13 jaar geleden
http://www.2dehands.be/keuken/keukenapparatuur/tafelgrill/grill-brochette-philips-hd-4151-78820939.html

Ik heb "gewoon" geGoogled en het blijkt een heel goed apparaat te zijn... succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja... bij hanos een aparatten winkel...