Doen de oortjes voor een mp3-speler het nog als je ze in de wasmachine doet en laat drogen ?

Vraag ik me af

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
waarom zou je dit willen doen?

Het beste antwoord

Ik dénk dat ze het niet , maar als je echt een duur setje hebt en je wil ze perse uitwassen , zou ik het eerst testen met een setje van Action van 1,39 .
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:)

Andere antwoorden (2)

Als je je er eerst van overtuigd, dat de machine in kwestie geen water bevat, zou dat geen probleem moeten zijn. Is die echter wel gevuld, zwaai de oortjes dan maar gedag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze nat zijn geweest doen ze het over het algemeen niet meer. Soms heb je geluk en doen ze het toch... maar ik zou weinig hoop hebben...