Is er een mogelijkheid om dat pictogram om YouTube te verbinden te verwijderen?

Ik klik er vaak per ongeluk op en dan verbind die al. Dus zou je dat pictogram helemaal kennen verwijderen ook al is er een Samsung TV in de buurt?

Picture for question
4 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

Ik heb 3 alternatieve opties, want uit zetten gaat niet in de app.

1: Je kunt de internet verbinding van je tv verbreken.
2: Wifi op je mobiel uit zetten en kijken op je 3g/4g internet verbinding.
3: Draadloze netwerk isolatie dat wifi apparaten elkaar niet zien
( Als jou router of acces point die functie heeft ? )

Succes
4 jaar geleden
Ja, dat kan. De “YouTube Vanced” -app heeft een ingebouwde adblocker, waarmee je de knop kunt uitschakelen.
https://vanced.app/

Alternatief
Ga naar Instellingen - Google- Cast media-besturingselementen
Schakel het vakje “Media-besturingselementen voor Cast-apparaten” uit. Je krijgt dan eerst een pop-up met de vraag of je wilt verbinden.

Hier staat nog wat tips:
https://innov8tiv.com/remove-disable-casting-button-on-youtube-app/amp/