wat zijn deze strepen aan de zijkant van op mijn tv?

tv is geen 2 jaar oud ik heb extra garantie via bcc van 3 jaar.

Alvast bedankt!!

afbeelding :

https://ibb.co/kOr1u6

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Dat lijkt voor mij het meest op 'edge bleed' van de achtergrondverlichting(CCFL). Daar is niet echt 1-2-3- een fix voor, je kunt wat proberen met licht blokkerende tape het doorschemeren(bleeding) een beetje verhelpen, maar het lijkt dat het LCD panel aan de zijkanten een beetje lostraakt, dit is vaker bij gebogen schermen het geval vanwege de spanning die op de kromming staat. Lijkt mij een gevalletje garantiewerk en BCC is niet de moeilijkste hier in.(misschien krijg je zelfs wel een nieuwe)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dank je wel voor je reactie.
Ik zou bcc morgen opbellen, is zo te horen een technische mankement. buiten mijn schuld om. dat is ieder geval een opluchting.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"is zo te horen een technische mankement. buiten mijn schuld om" Ja, maar niet helemaal. Je kunt als je de televisie tilt met het scherm van je af met twee handen ook zo aan de zijkanten trekken dat je hetzelfde effect krijgt, maar niemand zal zo een televisie tillen.
Ik denk dat het een coulance dingetje wordt, want dit gaat echt storen op den duur. Je hebt echt een punt hoor met die klacht. Succes!