Ik heb een led-tv (Philips) zonder Bluetooth-aansluiting. Is dat met een simpel hulpmiddel op te lossen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
14.8K
paulus811
6 jaar geleden
Wil je de tv geluid laten zenden of ontvangen?

Antwoorden (2)

Zonder bt kun je het geluid niet draadloos. Het eenvoudigst is een draadje, tevens niet duur.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja daarvoor kan je een BT-zender/ontvanger kopen zodat je toch Bluetooth/draadloos je geluid kan ontvangen van je TV of kan sturen naar je TV.
https://www.marmitek.com/nl/product-details/luisteren/draadloos-muziek/bluetooth-audiozenders/boomboom-100.php

Er zijn ook apparaten die enkel ontvangen of enkel versturen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Check wel eerst of de TV een aansluiting heeft voor uitgaande audio (koptelefoonplug).