Waarom connect mijn LG tv niet meer met YouTube?

Hoi!
Sinds enige tijd gebeurd er niks meer als ik m'n YouTube vanaf m'n iPad wil connecten met de tv. Het is een LG.
Normaal werkt het altijd gelijk en nu niet meer.
Ik snap er niks van, hopelijk kunnen jullie helpen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kun je niet pairen of kun je alleen geen videos afspelen?

Antwoorden (2)

Het zou aan je WiFi kunnen liggen, anders moet je even je router/modem uit het stopcontact houden voor ongeveer 30 seconden. Dit verwijderd onnodige cache gegevens. Na enkele minuten zou alles het dan weer moeten doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wanneer zaken niet (goed) werken kan je het beste opnieuw beginnen door zaken simpel te houden.
Zorg ervoor dat je TV en je IPAD op hetzelfde WIFI-punt zitten.
Controleer of ze dan ook echt connectie maken.
Maak je gebruik van een bekabelde aansluiting? Controleer dan of je connectie heb. Ook moet het bekabelde gedeelte hetzelfde 'subnet' hebben als je wifi aansluiting. (IP Adressen bijvoorbeeld 192.168.1.XX op beide apparaten.

Zien ze elkaar niet? Reset dan niet alleen je netwerk maar ook de instellingen op je TV.
Probeer op je router te kijken of je TV en de IPAD beiden connectie hebben.
Controleer of de TV wel door andere apparaten wordt gezien.

Wanneer de TV en IPAD middels point-to-point connectie werken, zorg dan dat de setup procedure nauwgezet doorlopen wordt.

Hoopt dat dit helpt!

Ronald
ronaldP