Wat doe ik: afstandsbediening kwijt, hoe kijk ik toch tv?

Wat doe ik nu om tv te kijken? Ik heb m zeer waarschijnlijk per ongeluk met stapel tijdschriften weggegooid, wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
11.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je afval nog niet definitief weg is, alle bakken doorlopen?
Evt een universele AB kopen?
En anders... wellicht heb je nu een goed excuus voor een nieuwe tv?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Niet zo rigoureus opruimen ; nergens goed voor :lol: . Als het een smart TV is kun je een afstandsbediening downloaden op je telefoon, en anders maandag even een nieuwe kopen. (Desnoods een universele, daar krijg je hem in ieder geval mee aan en uit. ) Was toch wel handig vroeger, dan kon je ook gewoon op een KNOP drukken . Onze eerste teevee had zelfs voor ELKE zender een knop, en zelfs reserve (6)......dat zou nu een beetje een onoverzichtelijk knoppen-oerwoud zijn vrees ik.

Antwoorden (2)

Afstandsbediening app op je telefoon zetten.
https://www.google.nl/search?q=afstandsbediening+app&oq=afstandsbediening+a&aqs=chrome.1.69i57j0l3j69i60.7142j0j4&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#fpstate=aig

Of

Knopjes op je TV gebruiken.

Als je deze opties niet hebt...
Geen TV vanavond en morgen nieuwe afstandsbediening kopen.
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Via Uitzending gemist kun je op je toch televisie kijken.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Ja op de PC, laptop, tablet of telefoon iets kijken kan natuurlijk ook. Maar omdat er specifiek naar de TV gevraagd werd zeg ik anders geen TV. Je kan ook niet alles bekijken via uitzending gemist....helaas.
Op de meeste TV's zitten er ook knopjes op de TV waarmee je het kan aanzetten, volume harder/zachter zetten en zappen.