hoe vind ik een goeie provider?

Ik kijk via de schotel, maar ze veranderen steeds van Astra en positie, daar ben ik niet zo technisch in. Iemand erbij halen kost veel geld. Dus overstappen naar kabel is de oplossing. Ik ga kijken op Google en zie erg veel klachten overal. Wie heeft een provider die wel goed is? Steeds uitval van TV en Internet zit ik ook niet op te wachten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat over tv en internet

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
7 jaar geleden
ligt er ook aan in wat voor region je zit en wat je wensen zijn qua pakket
capthavoc
7 jaar geleden
Ik denk dat het wel meevalt met uitvallen tegenwoordig.
je zie nu alleen de mensen met klachten want dat zijn degene die iets melden als het goed is hoor je niemand,
en dan vraag ik me nog af hoe technisch (vooral) die mensen zijn. Heb al jaren Telfort nooit geen grote problemen meer gehad kabel zal wel ziggo worden glasvezel iets voor je ?
SimonV
7 jaar geleden
Hier wat info: http://www.beste-internet-provider.nl/
paulus811
7 jaar geleden
Welke provider heb je nu? Met Canaal Digitaal worden aanpassing van Astra posities en zenderlijsten automatisch ingeladen, daar heb je geen omkijken naar als je een gecertificeerde tuner gebruikt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ten eerste moet je even uitzoeken wat op jou adres mogelijk is. Je hebt drie type: Coaxkabel (kabel genoemd). (Per regio maar 1.)
-Ziggo
-Nog een paar kleine DSL (vroeger de telefoonlijn)
-KPN
-Tele2 Glasvezel
-Heel veel providers, verschilt per gebied, niet overal.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Met canal digital worden zenderlijsten wel ingeladen (heb de goede reciver digitaal) het probleem is het opnieuw uitrichten van de schotel!
Dit even voor Paulus 811

Antwoorden (1)

Je kunt je kabel-provider niet uitkiezen. Er is er maar één op jouw adres.
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Dat is niet waar kpn, ziggo zijn bij ons allebei beschikbaar en zo zijn er nog meer hier op ons adres te verkrijgen.
escape
7 jaar geleden
Dat is geen kabeltelevisie.
escape
7 jaar geleden
Ziggo natuurlijk wel, dat is kabel.
ronron1212
7 jaar geleden
KPN ook en er zijn er nog wel meer
escape
7 jaar geleden
De vraagsteller wil *kabel*.
paulus811
7 jaar geleden
XS4ALL is erg goed en biedt een garantie dat internet niet uitvalt via een stick waarmee je bij uitval alsnog door kunt surfen. Ik heb XS4ALL als zolang ik internet heb en dat gaat eigenlijk voorbeeldig. Ook de klantenservice is een verademing. Het is niet de goedkoopste, maar daar krijg je dan ook service en een goede verbinding voor terug. XS4all biedt ook tv
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
KPN is geen kabel...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
KPN doet glasvezel en DSL.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar ik denk dat de vrager kabel bedoelt als zijnde vaste landverbinding. Of het nou (coax)kabel, glasvezel of DSL is.
ronron1212
7 jaar geleden
Denk ik ook MrTomaat
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er zijn wel meerdere beschibaar op mijn adres, maar de vraag is wie heeft de minste klachten?