Welke draadloze koptelefoon moet ik kopen voor een LG TV model 42LM 3400-ZA, juni 2012 waarbij geluid van de tv ook aanblijft ?

Geluid van de koptelefoon moet afzonderlijk regelbaar zijn.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er zijn talloze koptelefoons waarvan je het volume kunt regelen, maar het ligt aan de T.V. of je koptelefoon-aansluiting hebt die het speakergeluid wel of niet uitschakelt.
8 jaar geleden
Ik heb zelf de Philips SHC8535 wireless FM (prima geluids-kwaliteit) hier zit een 3,5 mm en een 6,3 mm steker aan voor in de koptelefoon ingang. maar ik heb er een verloop stekker bij gekocht van 3,5 naar audio bus L R aansluiting. nu kan ik het volume van de TV en de koptelefoon apart regelen.